Συχνές ερωτήσεις



Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε μας στο (+30) 2311-242101 (Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00) ή στείλετε e-mail: support@butlers.gr και με χαρά θα σας εξυπηρετήσουμε!


Πώς παραγγέλνω από το ηλεκτρονικό κατάστημα Butlers;

Όσον αφορά στην online παραγγελία σας, μπορειτε να γίνετε πελάτης κάνοντας ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ή να παραγγείλετε ώς επισκέπτης χωρίς εγγραφή.

Αν είστε ήδη πελάτης πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας, και πατήστε το κουμπί Σύνδεση. Εάν θέλετε να αγοράσετε προϊόντα που είδατε στην ιστοσελίδα, επιλέγετε το προϊόν και την ποσότητα του κάθε προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε και πατάτε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι».

Ακολουθείτε τις οδηγίες που εμφανίζονται πριν από κάθε βήμα μέχρι να εμφανιστεί η επιλογή «Υποβολή παραγγελίας» προκειμένου να την επιλέξετε κι έτσι να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της online αγοράς.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έχετε δικαίωμα να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν από το καλάθι σας.


Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά; Ποια στοιχεία χρειάζονται για να σας δώσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Για τις τηλεφωνικές σας παραγγελίες μπορείτε να καλείτε στο (+30) 2311-242101 Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00.

Κατά την τηλεφωνική σας παραγγελία και για την άμεση εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να έχετε κοντά σας τους κωδικούς και την ποσότητα των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε.


Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Για τις online αγορές σας, καθώς και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες σας, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε:

Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στην εταιρία ταχυμεταφορών που σας παραδίδει την παραγγελία (αντικαταβολή).

Με χρέωση της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας μέσω του e-shop BUTLERS και σε συνεργασία με την EDPS. Η EDPS, πρωτοπόρος στον τομέα ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών εγγυάται την αξιοπιστία και ασφάλεια των αγορών σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε επίσης στους Τρόπους Πληρωμής.


Πως θα χρησιμοποιήσω το εκπτωτικό κουπόνι (όταν υπάρχει);

Εισάγετε τον κωδικό του κουπονιού στο ειδικό πεδίο στο καλάθι αγορών. Μόνο ένας κωδικός μπορεί να εξαργυρωθεί ανά αγορά. Εκπτωτικά κουπόνια δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες προωθητικές ενέργειες ή εκπτώσεις.


Μπορώ να αγοράσω από το eshop με έκδοση τιμολόγιου;

Μπορείτε να κάνετε εύκολα και άνετα τις αγορές σας 24 ώρες το 24ώρο στο Butlers.gr και με την ολοκλήρωση της αγοράς να ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου. Αρκεί να καταχωρήσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως ΕΠΩΝΥΜΙΑ, ΑΦΜ, ΔΟΥ κλπ.


Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των άμεσα διαθέσιμων εμπορευμάτων πραγματοποιείται εντός περίπου 7 εργάσιμων ημερών. Για προϊόντα διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και βάσει διαθέσιμων αποθεμάτων η παράδοση διεκπεραιώνεται μέχρι 14 περίπου εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία.


Με ποιον τρόπο θα παραλάβω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Θα παραλάβετε τα προϊόντα μέσω ΕΛΤΑ ή μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών (courier). Τα ογκώδη προιόντα και έπιπλα που φέρουν το σύμβολο «Φορτηγού» θα τα παραλάβετε με μεταφορική εταιρία.

Για τη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να μας έχετε γνωστοποιήσει τη σωστή και πλήρη διεύθυνσή σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνετε ότι είναι απαραίτητο (όνομα στο κουδούνι, γραφείο κτλ). Μην ξεχνάτε να μας ενημερώσετε έγκαιρα για την οποιαδήποτε αλλαγή στα προαναφερθέντα στοιχεία. Εξίσου σημαντικό είναι να διαθέτουμε και τον αριθμό του κινητού ή σταθερού σας τηλεφώνου.


Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου όπου επιθυμώ;

Βεβαίως! Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, σημειώνετε την διεύθυνση παράδοσης που επιθυμείτε στο αντίστοιχο πεδίο. Η Διεύθυνση παράδοσης με την Διεύθυνση χρέωσης μπορεί να είναι διαφορετική.

Για την όποια αλλαγή διεύθυνσης παραλαβής, μετά την παραγγελία σας, απλά πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα τηλεφωνικώς στο (+30) 2311-242101 ή με email στο support@butlers.gr.

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε επίσης στους Τρόπους Αποστολής.


Μπορώ να προγραμματίσω την ημερομηνία παράδοσης;

Μπορείτε να προκαθορίσετε την ημερομηνία παράδοσης, αναγράφοντας τις λεπτομέρειες στο πεδίο σχόλια.


Τι συμβαίνει εάν δεν είμαι σπίτι κατά τη στιγμή της παράδοσης;

Εάν η παράδοση δεν είναι επιτυχής, θα παραμείνει μια ειδοποίηση στο γραμματοκιβώτιό σας. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παράδοσης ανά πάσα στιγμή στο link της εταιρίας ταχυμεταφορών courier. Στη συνέχεια, έχετε την ευκαιρία να προγραμματίσετε μια δεύτερη παράδοση του δέματος ή ενναλακτικά να παραλάβετε τα δέματα από τα γραφεία της εταιρίας ταχυμεταφορών courier.

Επιπλέον, η εταιρία courier σας προσφέρει την ευκαιρία να κανονίσετε την επιθυμητή παράδοση. Επικοινωνήστε με την εταιρία courier για περισσότερες λεπτομέρειες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: πρόκειται για υπηρεσία της εταιρίας ταχυμεταφορων courier. Δυστυχώς, η Butlers δεν έχει καμία ανάμιξη στην παραλαβή/παράδοση των δεμάτων.

Για τις παραδόσεις επίπλων και ογκωδών αγαθών, η μεταφορική εταιρία θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσει για την όσο το δυνατόν συντομότερη ημερομηνία παράδοσης.

Οι αποστολές αφορούν πάντα παραδόσεις επί πεζοδρομίου σε αποκλειστικά εντός Ορίων Πόλεως περιοχές.


Τι μπορώ να κάνω αν καθυστερεί η παράδοση;

Εάν η αποστολή σας έχει καθυστερήσει αρκετές ημέρες παρά την παραλαβή της επιβεβαίωσης αποστολής, κάντε κλικ στο σύνδεσμο παρακολούθησης στην επιβεβαίωση αποστολής σας ξανά. Μπορεί να μην βρεθήκατε κατά τη στιγμή της παράδοσης και η αποστολή έχει παραδοθεί στο πλησιέστερο γραφείο ταχυμεταφορών courier. Eπικοινωνήσετε απευθείας με τους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Διαφορετικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. (+30) 2311-242101 (Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00) ή να στείλετε e-mail στο : support@butlers.gr

Παρακαλούμε να έχετε έτοιμη την παραγγελία σας ή τον αριθμό του πελάτη


Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από ένα κατάστημα Butlers;

Ναι, με την υπηρεσία "Click & Collect" μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας online και να την παραλάβετε από το κατάστημα που επιθυμείτε. Μόλις η παραγγελία σας φτάσει στο υποκατάστημα που επιθυμείτε, θα ενημερωθείτε με e-mail. Στη συνέχεια, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με ευελιξία μέσα στις επόμενες 10 εργάσιμες ημέρες από το κατάστημα.


Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Μόλις το δέμα φύγει από τις αποθήκες μας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση αποστολής. Στην αλληλογραφία θα βρείτε έναν σύνδεσμο με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αποστολή σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί η επιβεβαίωση αποστολής καταλήγει στον φάκελο spam. Παρακαλώ ελέγξτε και το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Η παράδοση ογκωδών προϊόντων και επίπλων που φέρουν το σύμβολο «Φορτηγού» συμφωνείται μαζί σας τηλεφωνικά. Θα βρείτε τα στοιχεία στην επιβεβαίωση αποστολής, τα οποία θα σταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καταχωρήσατε. Αν δεν τα έχετε λάβει, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Αν έχετε χρησιμοποιήσει την υπηρεσία "Click & Collect", θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν η παραγγελία σας έχει φτάσει στο υποκατάστημα που επιθυμείτε. Στη συνέχεια έχετε 10 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα.


Μπορώ να αλλάξω κάποιο προϊόν; Ποια είναι η διαδικασία;

Εάν κάποιο από τα είδη που αγοράσατε δεν σας ικανοποιεί απόλυτα, μπορείτε εύκολα να το επιστρέψετε με δικά σας έξοδα αποστολής και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο είδος ισόποσης αξίας. Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή, εφόσον το προϊόν δεν έχει συναρμολογηθεί, χρησιμοποιηθεί ή μεταποιηθεί και έχει τις ετικέτες της αρχικής του συσκευασίας. Τοποθετήστε το προς επιστροφή προϊόν στην αρχική του συσκευασία και συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής, εάν την έχετε κρατήσει.


Ένα αντικείμενο από την παραγγελία μου έφτασε λάθος ή σπασμένο. Τι κάνω;

Είστε ευπρόσδεκτοι να επιστρέψετε το λάθος ή ελαττωματικό αντικείμενο σε εμάς ή σε ένα από τα υποκαταστήματά μας.


Πρέπει να πληρώσω για την επιστροφή αν θέλω να επιστρέψω ένα σπασμένο αντικείμενο;

Η επιστροφή είναι δωρεάν. Απλώς επιστρέψτε το αντικείμενο δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ή αριθμό πελάτη, τηλεφωνικά στο (+30) 2311-242101 (Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00) ή μέσω e-mail στο : support@butlers.gr


Χρειάζομαι ένα εγχειρίδιο συναρμολόγησης για ένα προϊόν. Πώς μπορώ να το βρω?

Οι οδηγίες συναρμολόγησης για επιλεγμένα προϊόντα μπορούν εύκολα να σας σταλούν σε ηλεκτρονική μορφή PDF στο email που καταχωρήσατε. Παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας στο (+30) 2311-242101 (Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00) ή μέσω e-mail στο : support@butlers.gr


Θα ήθελα να εγγραφώ στο ενημερωτικό δελτίο Newsletter, να διαγραφώ από την λίστα ή να αλλάξω την δηλωμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Απλά κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε ή κάντε κλικ στο "Newsletter" στην αρχική σελίδα www.butlers.gr και εισάγετε τα στοιχεία σας εκεί. Μετά την επιβεβαίωση, θα ενημερώνεστε τακτικά για τα νέα και τις προσφορές μας. Για να αλλάξετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι απαραίτητο να διαγραφείτε με την παλιά διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να κάνετε νέα εγγραφή με τη νέα διεύθυνση.


Πού μπορώ να δω, να αλλάξω ή να διαγράψω τα δεδομένα μου;

Στην ενότητα "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ" μπορείτε να ελέγχετε, να αλλάζετε ή να διαγράφετε το λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να ελέγξετε τις τρέχουσες παραγγελίες, την κατάστασή τους και να δείτε το ιστορικό παραγγελιών σας. Εάν θέλετε να διαγράψετε το λογαριασμό σας, κάντε κλικ εδώ.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2311-242101 (Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00) ή μέσω e-mail στο : support@butlers.gr και να ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού πελάτη σας.


Δεν μπορώ να συνδεθώ πια. Γιατί;

Ένας πιθανός λόγος θα μπορούσε να είναι ότι ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας. Κάντε κλικ εδώ και επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας. Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 2311-242101 (Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00) ή μέσω e-mail στο : support@butlers.gr


Υπάρχει κάποια εγγύηση από την εταιρία;

Η εταιρία δεσμεύεται να αντικαταστήσει τυχόν ελαττωματικό προϊόν, ή προϊόν που έχει υποστεί φθορά ή καταστροφή κατά την μεταφορά του.


Τα δεδομένα μου θα μεταφερθούν με ασφάλεια;

Σε όλο το ηλεκτρονικό κατάστημα, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση SSL ("Secure Socket Layer") για οποιαδήποτε μετάδοση δεδομένων. Αυτή η διαδικασία προσφέρει την υψηλότερη ασφάλεια κατά τη μεταφορά δεδομένων στο Internet. Επομένως, τα δεδομένα σας δεν μπορούν να διαβαστούν από τρίτους.

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.